“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, September 13, 2011

Semangat tidak mudah luntur

Hari ini ja macam-macam ujian yang terpaksa dilalui oleh manusia yang digelar hamba Allah S.W.T yang lemah seperti "aku"....  kadang-kadang aku tak pernah rasa macam nak putus asa mulut berbicara dengan bermacam-macam tapi hati ini aku ja yang tahu apa yang patut aku buat... orang sekeliling memandang gerak laku kita dan takkan mereka nak memandang kebaikan dalam diri kita...(xtakkan kot) bagi aku sekarang aku dah mcm terbiasa dengan tomahan orang sekeliling aku dan aku xkan sesekali membenrontak kot... (xda pasai aih) cukup aku memalukan diri sendiri selama ini... Biar kita lakukan kebaikan tapi tomahan mendatang... alam serba moden ni aku tak heran lar sangat.... Gembira rasa kepuasan diri kita... apa yang kita dapat biar menyesal seumur hidup aku ini tapi jangan gentar apa yang aku buat... kuatkan hati yang kentai meraba-raba mencari keindahan dunia utk melayari kemewahan di Akhirat....

0 comments:

ª