“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Friday, June 22, 2012

Kenangan

setiap kali berada didalam kereta dn dengn perjlnan yg pnjang ini
sambil memndag ke luar tingkat
mengingatkan aku ttg kisah silam
yg telah membawa aku ke tahap ini
kisah itu bgaikan semalm  berlaku
dan aku tak sngka aku sampai ke thap yg x pernh aku jgkakan selma ini
setiap kli ayh n mak mnjemputku di Universiti ini
setiap kali itulah aku akn sentiasa mendngar
kta-kata yg mnunjukkan mereka amat bngga dengan aku
kdang kla aku tkut dengn semua harpan yg mereka sandarkn pda diriku
tkut sekiranya aku x mmpu menngungnya lgi
dan tkut hrapan itu hnya akn mnjadi hrapan palsu
aku akn cuba sedya mna yg aku mampu
tpi kdngkla aku juga lemah
lemah menanggung beban ini seorang diri
lemah menhan kelukaan yg begitu dalm dihatiku
aku prlukan seseorng yg mmpu memberiku semngat
memberiku galakan
menyakinkan aku yg aku bukan seorng diri....

0 comments:

ª