“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Thursday, June 14, 2012

Mimpi

kebalkangn ini aku asyik dihantui dengn mimpi2 yg pelik dan mnkutkan...
mimpi yg kbnykknnya mnyedarkan aku ttg kematian
apa mksudnya??
adkah ianya hanya mainan tidur atau DIA ingin mnunjukkn dan mnyedarknku
aku tak pasti..
hari ini skli lgi aku bermimpi bnda yg pelik dan x prnah aku alami sebelum ini
aku dikelilingi dengn rmai wanita yg berpakaian purdah hitam
ada seorng daripda mereka menunaikan solat dihadapanku
kemudian dia mamndangku
matanya amat menakutkan
dlm bbrpa minit bkan seorng wanita ttapi rmai lagi wanita yg brpurdah itu dtng pdaku
mereka mnyoal aku ttg kmatian
mereka menyoal aku ttg doa-doa mnhadpi kematian
aku hnya mndiamkn diri dn mnnjukkan yg aku tidak tahu
setelah sedar daripada tidur aku menjadi takut
tidurku terhenti disitu..tidak berani lagi untukku teruskan
takut akan kembali lgi mmpi seperti itu
aku harap ia hanyalah sebagai mimpi biasa dan bukannya sebaliknya
kerna aku masih blum bersedia untuk mnghdapi sesuatu kmngkinn itu
terllu bnyak lgi prsediaan yg hrus ku lkukan untuk brhdapan dngannya
dn cita-cita yg trpndam msih blum aku tunaikan
aku mohon ia hnyalah sebuah mainan tidur....

0 comments:

ª