“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Monday, October 24, 2011

Aku tinggalkan dengan seribu kenangan

kenapa kau muncul dalam hidup aku ?
kenapa kau buat hati aku tertarik ?
kenapa kau buat aku tersenyum ?
kenapa kau buat aku gembira ?
kenapa kau buat aku menangis ?
kenapa kau buat aku jatuh hati ?
kenapa kau buat aku menjadi diri sendiri ?
kenapa kau sering dengar luahan hati aku ?
kenapa kau selalu ada dengan aku ?
kenapa kau baik dengan aku ?
kenapa kau selalu gaduh dengan aku ?
kenapa kau pujuk aku bila aku merajuk ?
kenapa ? kenapa ?
dan kenapa sekarang kau berubah ?


hmmm ,
aku terima segala hakikat nya..
engkau sentiasa dihatiku
sbb "hutang" lama nya...
ampun ko pohon untuk segera melupakanmu...
bukan ku lari diri, tapi menghormati kehendakmu...

Nikmat bertemu denganmu bukan disebabkan aku hnya suka2,
memainkan perasaan, melukai hati mu, atau apa yg kau rasa sebuah kebencian...
Semoga bahagia selalu....

0 comments:

ª