“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, June 12, 2012

"management" help me...

kebelkngan nie bdan aku jdi mkin lemah
sakit je,,,
buat aku rsa x bermaya nk gerak dan lebih2 lgi nk study
dah la sekrg time exam..management..
pening aku memikirkan subjek nie..
byangkan lah ada 18 bab yg aku kna study..ohhhh
smkin tress dibuatnya
lect lak ajar dalam BI, Buku semua dalam BI
tapi yg peliknya exam x lak dalam bhsa inggeris..huhuhuhu
so, trpksa la aku translate sndiri setiap bab..
dari pgi tdi smpai lah dah mgrib nie, aku cuba than sakit aku dan study
akhirnya aku berjya study smpai bab 4..
yg lwaknya tdi aku smpai buat kira matematik lak, ialah nk kira dlm msa 4 hari gap exam aku nie..bape bab yg aku leh study  dlm shari
lpas kira2..akhirnya aku dpat jwpnnya iaitu kna study shari 4 or 5 bab tuk hbiskan 18 bab subjek mnagemant..huhhhhhhh
penatttt giler..
sakit dah pala nie..
badan aku dah lenguh sgt nie coz asyik duduk dari pgi hingga ke mlm tuk study..
tpi x de la smpai khusyuk sngt coz dlm msa tu gak aku de tgk movie korea n dengar lagu..hehehehe
ialah klau trlmpau khusyuk sngt leh pcah pala nie..hehehe
skrng aku nk rest jap smbil tulis kt sni..
aku ingt nk study smpai bab 5 ari nie..insyaallah kalau bdan n minda aku still kuat lagi
hrp2 leh hbiskn semua chapter managemnt dlam msa 4  hari nie..dan leh lulus..aminnnnn

0 comments:

ª