“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, October 18, 2011

Kegilaan terlampau..!!~~

             Ya Rabbi, banyak gila asggment nak kena siapkan... abis lar aku semester ni mcm2 dugaan yang kena hadapi so aku terpaksa smile dengan diri aku ini.... lumrah kehidupan nama pun yang penting aku tekanan tapi jgn tunjuk kat org lagi bagus... aku kena pegang pepatah baru, " susah diri sendiri dan jgn ssah org lain" kalu minta tolong dr org lain tak pa kot.. nak buat mcm mn ita ni hidup saling melengkapi antara satu sama lain..

aku menambah plak tekanan lagi bila dapat tau mai EX5 dah ada org punya sedeyh gila kot... tak pa tak pa itu cabaran yang penting buat yang mn termampu sudah... jgn sikap dengki-mendengki tu ada dlm kamus hidup berdosa tau... hahahha

sedeyh giler...!!!~~~ tapi kekuatan aku sebb aku punya hati e2 lagi penting maaaa.....
bahagia selalu tau, aku nak smile puas2 smile giler babeng.....
aku nak smile, biar terpaksa janji ikhlas dan redha selalu...!!~~~

0 comments:

ª