“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, May 29, 2012

KAU KUNCI HATIKU BERSAMA HATIMU


Kau  telah mengawal hatiku
Mengunci dan mencuri hatiku
Hingga aku sudah tidak mampu melepaskn diri
Walau hati ini memberontak
Walau hati ini manangis sekuat hati
Aku sudah tidak mampu melepaskan diri daripadamu
Entah kenapa aku terasa diriku sudah terkurung dihatimu
Dan engkau tidak pula merasa takut akan kehilanganku
Kerana kau tahu kau sudah mengunci hatiku bersama hatimu
Sekuat-kuatnya
Kini, aku milikmu dan tiada siapa mampu melepaskn hatiku ini dari jadi milikmu
Tapi kenapa masih ada keraguan dalam diriku
Aku tak suka bila kau tidak merasa takut akan kehilanganku
Kerana ketakutan itulah bukti kau amat mencintaiku

0 comments:

ª