“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Wednesday, May 30, 2012

KeTAkUtaN

apa yg terjadi dengan diriku
hatiku makin takut dengan setiap waktu yang aku lalui
sudah berkali-kali aku cuba untuk menahan rasa hati ini
tetapi aku tidak mampu
diriku makin takut
mungkinkah aku masih ada peluang untuk kembali
Ya Allah ampuni hambamu ini
sekirannya diri ini terlalu jauh dariMu
aku jadi makin takut bila diri ini hampir melupakan Mu
setiap hari dan ada ketikanya ku rasa Kau sentiasa berada disampingku
menyedarkanku dari setiap kesilapan yang aku lakukan tanpa sedar atau secara sedar
aku takut diriku makin jauh denganMu
aku tidak mahu ia berlaku
Ya allah tnjukkanlah aku jalan kearah keredhaanMu
kerana aku semakin bingung dalam memilih jalan yang harus aku lalui
Bantu aku YA ALLAH......

0 comments:

ª