“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, May 29, 2012

HaTI yG gELIsaH...

aku jadi tak faham dengan perasaan aku sendiri..
aku sangat merindui dia
tapi bila dia msj je mood aku jdi lain
mngkin aku dh tak suka berhubng dengn mesej kot
aku lebih suka direct terus call
bila msj, aku rsa nk mrh je dan xde mood nk balas
perasaan rindu aku pdanya hilng cm tu je
maafkn diri ini,
jika kerap merajuk n mrah pdamu
sejujurnya aku sndiri tak tahu apa yg berlku dngn hati aku
aku hrap sngt jgn kau tngglkn aku sndirian
kerana aku tak mmpu mnjgka apa yg hti aku kta
hubngi la aku sellu
agar aku tidak rsa seperti kau jauh dariku
hnya itu shja yng mampu aku prthankn
kerna hbngn jrak jauh ini bnar2 mnguji rsa syangku pdamu...


0 comments:

ª