“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, December 4, 2012

Marah Lagi

Aku tidak lagi seperti dulu
adalah ungkapan yang selalu ku dengari
aku tahu disayangkan aku tapi..
marahku dianggap menyakitkan hati nya...

Risau aku dibuat nya..
aku tak ingin marah pun
tapi bila percakapan aku lain dikatakan marah,

Aku pohon seribu kemaafan sebab marah aku ini,
seperti mn aku pernah ckap kan
semakin kita rapat , semakin byk perasaan timbul
yang penting sapa
yang nak pertahankan hubungan...
sapa yang akan menciptakan kemenangan yang berterusan..

Semakin kita rapat jua "dia" datang untuk hancurkan
yang penting kekuatan iman, jgn biar dia membisik2
agar berpecah belah,
ego ku, ego mu hanya kau saja yang termampu....

KAU SENTIASA TEBAIK UTKKU....

0 comments:

ª