“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Thursday, September 22, 2011

Assignment, kajian,Program, Kursus, dan kuz, test!!!

         Aduhai kegilaan nampak nya sudah samapai kemuncak, maaf kepada pembaca lama tak update my blog niey... korang tahu ler bila masuk belajar mcm ni lar, mata dah hampir bengkak, kepala sudah naik panas, mau tak nya sem ni gila-gila punya "study" dah lar "batch" ujikaji  lectue sendiri tak tahu apa yang nak ajar.... Amali pun ntah apa-apa aku dah rasa sem ni aku tak mampu galas AKJ (Anugerah Ketua Jabatan) memang teruk lar kalu mcm 2... aku nak sangat bila konvo nanti aku nak dapat anugerah ketua pengarah.... uhhuhu tak pa lar xda rezeki nama pun.....


       Esok Jumaat, aku akan pergi ke Kem Fasilitator yang bersama-sama barisan Majlis Tertinggi Persatuan kat Poly aku... mampuis lar aku sesi diklusi akan diadakan mcm mn aku nak "handle" situasi macam niey... kacau bilau dibuatnya... Sep bek aku ada backup yang pandai ckap.... selamat dibuatnya... aku rasa bila jadi orang atas mmg aku tak mampu tunduk ke bawah melihat org kat bawah buat kerja... aku rasa bersalah sgt2... Mantan aku dulu gila2 stley tapi "time" aku aduih kolotnya.... takot giler... aku harap warisan yang ada dalam diri aku ini adalah satu kekuatan untuk aku melahirkan generasi remaja yang gempak berkaliber....

Jap g aku sambung aku punya cerita aku nak kena pi meeting daaaaa.....

0 comments:

ª