“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Thursday, September 22, 2011

Assignment, kajian,Program, Kursus, dan kuiz, test!!! bhg 2

Sambungan...........     


    Letihnyer...... baru je balik meeting tadi terus mandi, solat, n nak tulis blog ni tuk korang semua.... bahagia nya hari ini rasa jumpa adik2 dapat bagi info terbaru "mengubah org lebeyh baik dari mengkritik org" boleh dikatakan mcm tu lar... hope diaorg paham sangat-sangat apa matlamat seorang yang hendak berjaya dalam dunia dan akhirat.... aku rasa pasni nak settle kan masalah tugasan tu dulu bagi mendapat kelegaan dalam hati ini sebelum aku nak pi kursus fasilitator dibawah kendalaian PRSP yang di sifatkan " Pertemuan Rahsia Sebuah Persahabatan" ada yang bina benda ini aku amik sebagai falsafah dalam diri AKU.....

      Korang nak tau tadi benda yang tak leyh aku lupa aku dpat berinteraksi dengan baik walaupun gagap tu masih ada lar buat malu je aku ni kata PRESIDENT.... hahahha... harap ada input baru yang dapat aku ketengahkan lagi sebagai seorang yang menyebarkan ilmu.... semoga mendapat keberkatan dai-NYA... korang rasa tak apabila jadi seorang pemimpin kdang-kdang  keburukan kita boleh dibaiki dari masa ke semasa... so aku harap aku dpat tingkat kan ilmu lagi... bahagia bila berkumpul dan meyatukan hati-hati manusia ni membentuk JEMAAH....  so aku harap sangat doa dari korang semua dalam keserabutan aku ni dapat aku atasi dengan baik nya..... so hope korang terhibur xsikit banyak jadi larr hehehhehe....
Nanti aku "update" blog kat korang lagi ek.... lepas balik Kursus... okay :)  :P 

0 comments:

ª