“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Saturday, September 17, 2011

 Ini lah dinamakan kekuasaan Allah, Bila aku tengok umpama macam gambar "editing" Walhal tidak sama sekali. Bagi aku falsafah yang aku dapat dalam gambar-gambar ini perubahan yang berlaku antara kita dengan manusia bagaimana terjadi permusuhan di antara manusia dengan manusia lagi hebat berbanding binatang...
 Aku sedih diantara kita sanggup bergaduh atau orang yang putus Silaturahim Disebabkan Wang, Kemewahan Harta Benda, Politik, perselisihan faham, Cinta, dan sebagainya.... Aku tak faham betul lar lagi berilmu orang itu lagi kacau bilau kita dibuatnya,,,

Hope, kita sama-sama berkasih sayang secara "halal" nya Fikir-fikirkanlah.... jgn jadi remaja yang memalukan agama,bangsa, adat kehidupa kita.. moga kita dijauhi kemurkaan Allah S.W.T

0 comments:

ª