“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Monday, May 28, 2012

AkU BelajAr MenJAdi KuAt

aku tidak sekuat yang kau sangka

bila katamu aku akan tabah bila masa menentukan
airmataku menitis
percayalah sekuat mana aku  cuba bertahan
setabah mana hati ini
aku tetap tidak dapat menipu diriku
kerana aku percaya aku tidak kuat dan tabah seperti yang KAU kata
tetapi setiap perit yang aku lalui
setiap kedukaan yang aku rasai 
telah mangajar aku untuk menjadi KUAT
bila waktu aku tenang berbicara denganmu
beriring dengan seyuman yang ku beri
tahukah dirimu tika itu
dI dalam hati AKU MENANGIS TANPA HENTI
dan bagimu
aku pasti dapat menghadapinya
ya...aku sentiasa tersenyum biarpun di hati ini sarat dengan PENDERITAAN
yang tidak akan ku khabarkan pada sesiapa tentang hati ini
dimana ia sedang berperang dengan perasaan


0 comments:

ª