“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Wednesday, May 23, 2012

AKU mERinDUiMu...:-(


Aku terlalu merinduimu…
Rinduku ini tidak mungkin dapat mengatasi rasa rindumu padaku
Air mata ini hampir menitis hanya kerana terlalu merinduimu
Setiap saat dan setiap masa aku menunggu kehadiranmu
Namun tidak jua kau muncul
Hatiku seperti dihiris berkali-kali
Menunjukkan aku amat kecewa denganmu
Jujur aku benar-benar merinduimu
Mengapa susah untuk kau fahami itu
Hidupku makin sepi tanpa kehadiranmu
Kau hilang bersama kehidupanmu
Kehidupan yang dalamnya mungkin tiada aku
Semakin lama semakin aku merasakn
Kau semakin jauh dariku
Kau semakin tidak ada lagi dalam kehidupanku
Dan kau meninggalkan  aku kesepian
Menangisi kerinduanku padamu

0 comments:

ª