“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Thursday, May 24, 2012

pEnUNgguaNKU....


Aku tidak mampu melafazkan rasa ini
Hatiku begitu sedih
Sepertinya kau sudah meninggalkanku jauh dari hidupmu
Maafkan aku tapi itu yang aku fikirkan sekarang
Aku sudah tidak sanggup menahan rasa hati ini
Aku amat terluka
Ya allah jika benar dia tertulis untukku
Kau satukanlah aku dan dia dengan secepatnya
Kerana aku sudah tidak sanggup berjauhan dengannya lagi
Aku terlalu amat merinduinya
Tidak pernah ku rasa perasaan ini
Tidak pernah ku rasa sesedih ini
Bantu aku
Bantu aku agar yakin dengan keputusanku
Aku tidak ingin kehilangannya
Tapi aku juga tidak ingin diri ini terluka
Aku penat..setiap masa menunggu dirinya


0 comments:

ª