“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Wednesday, June 13, 2012

diRi Ini

dalam kekeliruan kadang kla aku cuba mencari diriku yg sbnar
diri yg x mampu orng lain fahami bukan juga hati ini
bgiku hidupku sentiasa penuh misteri..
penuh dengan cerita yg tidak disngka2..
pernah suatu ketika aku merasakan hidupku benar2 seperti cerita yg ditayangkn di tv
bukan cerita yg bhgia tpi yg penuh dengan kedukaan
aku tidak pernah menunjukkn air mataku, kesedihanku, kelukaanku pada sesiapa
aku hnya mampu menngis dalam diam, menhan jeritan yg bgitu lama inginku lemparkn
hnya itu yg mampu..
jika aku tnjukkn kesedihanku
jika aku tnjukkn kelemhnku
jika aku tnjukkn airmataku
aku hnya akan mendapt simpati bukn sokongn
aku mungkin jga akn dapat kritikan bukan galakan
aku msih ingat ketika pulng dri sekolah, aku trus msuk kebilik dn mnguncinya
aku mnngis dengn derasnya hnya dengan menutup mulut
agar tiada siapa yg mmpu mndengrnya
biarlah aku yg merasaknnya seorng
kerana aku tahu tiada siapa yg memhami prsaanku ketika itu
bgitu juga hingga aku brjaya smpai ke mnara gading
aku msih mnyembunyikn tngisanku disebalik wjahku
prnh aku brtekad untuk tidk mngalirkn air mata lgi..tetpi aku tidak kuat, aku melukakn diriku sendiri
aku memikirkan sesuatu yg tidak spatutnya ada difikiranku
sejujurnya aku bnar2 rsa cemburu melihat di sekelilingku
dan keadaan ini memksa aku untuk brpura2 bhgia...


0 comments:

ª