“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, June 5, 2012

MADAH UNTUKMU


Kau hadir tika aku aku memerlukanmu
Kau hadir tika aku rasa kesepian
Mungkin benar kau untukku
Puas aku berfikir
Puas aku bertanya pada hatiku
Dan akhirnya kau kujadikan milikku
Bila ku kesunyian kau peneman jiwaku
Bilaku perlu seseorang untuk bicara
Kau hadir tanpa ku pinta
Namun, kehadiranmu juga pernah membiarkan aku
Menitiskan air mata
Walau begitu banyak halangan dan fkiran yang membuatkanku
Ingin jauh  dari darimu
Tapi hati ini seperti tidak ingin melepaskanmu
Aku ingin kau menyanyangiku lebih dari segalanya
aku ingin kau membelaiku dengan penuh kasih sayang
aku ingin kau menjagaku seperti mana kedua orang tuaku menjagaku
mampukah kau melakukan itu untukku
katakanlah “YA”  dengan penuh yakin padaku
agar ku pasti kau memang jodohku


0 comments:

ª