“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Tuesday, June 5, 2012

lukANya haTiku

aku kliru dengn perasaanku
berkali-kali aku cuba untuk menyakinkan diriku agar percaya padanya
tetapi knpa harus aku tmbulkan isu yg sama setiap msa
aku inginkan kejujuran
kejujuran yang mampu menyakinkan hati ini
aku cuba untuk menjadi kekasih yang sempurna untuk dirimu
kekasih yg tidak mampu kau cari pada yg lain
tetapi walau sedaya mana aku cuba untuk menhan rasa hati ini
aku tetap tidak mampu menghilngkan tnda tanya dan rsa ini
aku merindukannmu setiap msa
aku mendambakan kehadiranmu dalam setiap hariku
buat pertma kalinya aku mersakan itu pada seorng yg bernama kekasih
tetpi smpai bila ia mampu bertahan...
tnda cinta yg diberi kutanggalkn
krana aku mrasakn ada sesuatu yg masih trsembunyi dihatimu
biarla aku disini dengan hidupku dan kau dengn hidupmu
selpas ini tiada lagi kedengaran marahku
tiada lagi kedengaran cemburuku
tiada lagi kau dirasa dikongkong
dan sedikit demi sedikit aku harus membiasakan diri tanpa kehadiranmu dalam hidupku
tapi prcya la kau sentiasa dihatiku


0 comments:

ª