“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Saturday, November 24, 2012

Amarah DiriKu

Aku sereing dilabelkan dengan perasan marah,
siapakah yang sering jadi mangsa amaraku :

i)GurlFrenz
ii)Family
iii) Best Frenz

kenapa dengan orang lain hatiku lebih lembut dan lemah
aku pun tak tahu ... bagi aku apabila orang yang paling rapat dengan aku adalah orang
yang rajin kena mara!!~~

Aku tahu betapa sedihnya hati mereka ini
tapi.............
marahku adalah untuk menguatkan diri diaorng
aku dilahirkan dalam orang yang betul-betul lemah sangat2
orang lain bercakap aku mendiamkan diri
apa yang tersirat aku yang rasa...

Bila aku berada dalam kesusahan aku tahu mcm mn nak handle
tapi aku paling pantang bila org lemah didepan mata aku,
aku xkisah kalau aku dibenci,
sebab apa aku xkan rasa sebuah kasih sayang
kasih sayang hanya SEMENTARA bagiku...

Maaf ku pohon sebab aku bukan kehendakan ini
tapi ini sifatku yang berubah...
tidak bermakna aku berubah utk mengasihi...

0 comments:

ª