“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Saturday, November 24, 2012

Sukar Melepaskan yang Ada

Ku telah dipertemukan insan yang kedua dalam hidup ku
tetapi keresahan berlaku dua ketika ini
aku pun tidak tahu mengapa perkara sedemikian berlaku
mungkin aku masih mengingat perkataan nya
"Kau sudah berubah tidak seperti dulu"

Berdesing teling aku mendengar kata-kata sedemikian tapi
entah mengapa aku rasa mcm nak biarkan saja
perkara sedemikian berlaku..
Marah tu memang lah ada...
Yang ku tahu aku akan buat sesuatu yang menggembirakan kau...
Aku takkan tunjuk apa yang aku sayang sangat kat kau
bagi aku hanya lah sia-sia
tapi lihatlah perbuatan ku, jgn dengar kata-kata ku..

Berapa lama kau sanggup bertahan
ku akan pastikan lama kau bertahan
jika kau senang lenang aku orang pertama akan susahkan kau
sebab susah itu merapatkan kekuatan yang akan kau hadapi masa depan..
ku tidak berharap jodoh tapi ku mengharapkan kenyataan berlaku..

Jika sayang ku ini tidak diperdulikan aku terima saja lah
sebab adalah menjadi pegang bagiku..
bila kau berada dgn aku sekarang kau adalah ku nanti
kalau kau xsanggup dengan ku , ku biarkan kau pergi
ku tahu peritnya hati, tapi bukankah segalanya pasti mati...

Thankz You..
Sebab melayan karenahKu...

0 comments:

ª