“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Friday, May 25, 2012

..............

malam nie msti dia tak fikir sal aku lngsung kn
hati aku rsa sedih sngt ari nie...
rsa nk nngis...x de spe tman aku ari ni
(mmg dh nngis pun..huhuhuhu)
aku dpt rsakan dia x cuba tu call aku pun
walaupun nset aku rosak tapi klau cuba call aku kn bgus mngkin hati aku akn lbih lega
tpi skrng  dh hmpir kul 1pgi..aku ykin dia tgh tdo lena
 aku lk mnngis sorang2 kat sni..
xde keluarga nk tman dan xde spe tuk aku jdikn tmpat mngadu
roomate lak x tau g mna..dari tdi smpai skrng x blik2 lgi
aku rasa kesepian sgt..huhuhuhuhu
yg pling truk bila spek ksyngn aku tba2 ptah tdi..
laptop lak tba2 heng...nsib baik lpas cba restart bnyak kli,dia dah ok
(bru la aku leh jdikan blog nie tmpat luahan aku)
aku rsa stress sngt mlm nie...aku btul2 x leh tdo..
dri tdi air mta aku lak x henti2 mngalir....
knpa smuanya berlaku pda msa yg sma????
nsib baik esok x de klas..klau ada aku x tau la cm ne keadaan aku
aku amt perlukan dia skrg..
dia prnah jnji yg dia akn ada setiap kali aku perlukan dia tpi skrng dia x de
dia x teman aku bila aku sedih
dia biarkan aku nngis sorng2...
dlm fb smua orng soh aku sbar..mmg aku leh sbar tpi cm ne aku nk hadapi semua nie sorng2
aku x leh nk berhubng ngn spe2 coz nset aku x leh gna...
hati aku pedih sgttttt...aku benci bila rasa ditinggalkan seorng diri
aku benci bila rsa xde spe nk fhm perasaan aku skrng nie
thanks kat blog nie coz leh jdi peneman aku malam nie
sekurang2nya aku dh cba lpskn cikit rsa sedih nie walaupun aku tau rsa sedih nie x mungkin dpat hilng malam nie
apa akn jdi esok, aku x tau la
...................................................................................................




0 comments:

ª