“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Friday, May 25, 2012

nsetKU rOSAk...

seperti biasa aku sentiasa tetapkan msa untuk setiap perkara yang aku buat

tadi msa untuk melakukan suatu kerja yang biasa aku lakukan tergendala akibat perkra yg x dpat dielakkn
dah la time tu aku posa..lgi la rsa geram sbb x dpat buat sesuatu yg mmg dh jdi rutin kita
kemudian kwan ajk g mkn tuk berbuka..
ingtnya lps berbuka nk g terus tmpat kwan tuk selesaikan kerja yg tergndala tdi
tpi lngkah kakiku terhenti bila nset yg kubawa jtuh dalam air..
mulanya aku buat biasa, ialah lngsung x terfikir effect yg aku akn dpt seteruk ini
aku x teruskn ke tempat kwan..aku kmbali pulang dan cuba lapkn nset yg bsah tu
aku cuba tekan nset aku berulang kli( tuk idupkan nset la, apa lgi kn.)..hatiku jdi x keruan bila nset ditnganku x mampu berfungsi lgi
aku rasa makin takut...bgaimana klau rosak???
dari berbuka tdi smpai skrng jam 12 mlm..nsetku masih begitu
xde tnda2 yg mnunjukkn nset tu akn kmbali elok
aku sngt risau..
kalu nset x leh guna gak esok cm ne??
mcam mna nk berhubng ngn family aku (lbih2 lgi mnggu dpn nk blik cm ne call)
mcm mana nk call n msj kwan2 klau perlukan apa-apa
dan lebih myeksakan atiku, bila ari nie aku xdapt dengar suara dia
suara yg sntisa menemani aku hingga aku tido..
huhuhuhuhu...susahnya nk idup tnpa nset nie
aku rsa malam ni aku x dpat tdo coz hti ini asyik risau dngan keadaan nset cm tu..

bukti dari story nie>>> ALAT ELEKTRONIK SEPERTI NSET SANGT PENTING DALAM KEHIDUPAN KITA LEBIH2 LGI TUK BERKOMUNIKASI DENGN ORNG TERSYANG SEBB TU LA RAMAI ORNG BERLUMBA2 NAK DAPAT NSET YG CNGGIH...
(mood sedih sgt...huhuhuhuhu)

0 comments:

ª