“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Thursday, May 24, 2012

Ceria Lelaki kerana Hatinya

Bukan nak cakap lar lelaki ni kalu ceria sampai xleyh kata apa
kira nak buat "Kapla Gila" ja...
nak dijadikan cerita tentang "aku" lar senang..

Sekarang aku dah mempunyai "awek"
comel dan cantik tolak tepi dulu la... yang bes nya
"awek" aku ni so sweet selalu ja minta benda yang aku sendri
xmampu buat ... yang mengembirakan hati plak...
dia seorang yang memaksa aku untuk jadi romanti selalu sangat2...
lawak la dia tu...

Ajaib nya hubungan kami adalah jarang contact,
jgn berjumpa slumber rock ja...
aku pun xtau dia ni mcm mn... xda rasa ragu-ragu
or pape so aku plak jadi takut nak curang.. (gelak jahat hahahhaha)


nak gaduh ? jarang sekali lar...
setiap kali aku merajuk dia pujuk tapi dia merajuk aku xpenah pujuk pun
tapi diminta untuk pujuk so aku rasa geli hati dengan perangai dia
hopely kekal berpanjangan lar...

Minggu ni katanya dia nak balik ntah lar sama ada jumpa ka x ??
rindu pun ada tapi sukar diungkap kat dia..
kalu aku ungkap rindu dia mesti kata dia xrindu aku...
kdang2 rasa betoi aku nak ketuk perangai dia mcm manje2

bila aku mare dia betoi2 penyejuk ati aku
mare pi mcm mn aku letak pone teruiss ka
xmau contact seminggu ka.. janji dia kata  JGN CURANG OK
hahahhahahahah

pape pun harap hubungan ku dgn dia diredhai walaupun jarang ketemu
jarang contact , jrang on9 FB (walaupun dia tgh on9) hhihihhihi

p/s utk di Xmo nakal2 terima lah daku si singa garang ni kadang marah ikut dan ja k...




0 comments:

ª