“Barangsiapa yang menempuh suatu jalan untuk mencari ilmu pengetahuan, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan menuju ke syurga.”
Kerjasama,Kasih Sayang,Tepati Masa

Popular Posts

Thursday, May 24, 2012

COrETan UnTUk Dia...

semua orng pernah bercinta..couple la orng kta :-)

begitu juga aku..dah berapa kali aku bercouple..
ada yng jarak jauh, ada juga yang jarak dekat..hehehehe
mcam rabun jauh n rabun dekat lak..
alang-alang dah aku nie rbun jauh so conform la cinta aku pun jarak jauh kan..
(hahahahaha..leh lak wat statement sndiri)

tapi cinta aku skrang nie agak berbeza dengan yng lain
aku x kisah tnjukkan kelemahan aku kat dia
aku x takut bgtau dia ttg diri aku yg sbnar
klau nk tau sbelum terima dia,
aku kerap mimpi ttg dia mngkin sbb bnyk doa psal jodoh kot..(hahahhaha)
sbb tu hati aku pun tak pernah salah dan menyesal pilih dia
kalu pun suatu ari nnti, dah tertulis dia bkn jdohku
aku xkisah..hati aku rdha dn trimanya dngan ikhlas

tapi aku ttap bersyukur krna dia hadir dalam hdupku dan mengajarku bnyak benda
sgala yng dia beri dan ajr padaku amat la berharga
kerna itu yang aku impikan slama ni
(rsanya  satu dripda impian aku dah sedikit tercapai kot )

walaupun kdang-kla dia kerap buat aku mnngis
walaupun kadang-kla dia sllu sakitkan ati aku
walupun kdang-kla dia xdapt tunaikan apa yang aku inginkan
walaupun dia sllu sibuk smpai lupakan aku
walaupun dia x de masa nak msj or call aku
tpi tak sedikit pun terdetik dalm ati aku tuk berpisah ngan dia
mulut biasala sllu ckp je nk putus..tpi ati je yng tau betapa aku nk sngt dia pujuk aku dn janji xkn buat lgi
(bnyk lak 'walaupun' kat atas tu..)

walau sebanyak mana 'walaupun' kt atas tdi
bnyak lagi ksih sayang yg aku dpat daripd dia
dia x pernh jemu dengar rungutan aku
dia akan slalu beri nasihat dan menyokong aku dari blkang
dia selalu rsau dngan ksihatan aku
(ssahkn couple ngn orng yg sllu skit nie..huhuhuhu)
dia akn sellu ada bila aku perlukan
dia snggup datng dari jauh demi untuk jmpa aku
(walaupun aku x penh lngsung nk g jmpa dia)
dia akan buat sebaik mngkin tuk tgk aku gembira dan ketawa
hanya bila bersama dia aku mampu ketawa dan tersenyum tnpa perlu berpura-pura
yg pling membuat aku lebih rasa bahagia bila dia mampu ajar aku ttg agama
kerana itu yg aku cri pda seorng yg bernama kekasih

tak tau smpai bila hubungan ini akn kekal 
tpi aku  doa agar spnjang hubungan ini, kami akn berusaha mnjadi lebih baik
(walaupun bnyak buat slap..huhuhuhu)
dan yg pling aku harapkan biarla hubungan ini kekal hingga ke akhir hayat
biarlah dia mnjadi kekasih yng terakhir dalam hidupku didunia 
dan yang mampu membimbing aku ke jalan yg diredhai-NYA..aminn

p/s kat dia, maaf kn lah diri ini jika tidak sesempurna yg lain, maafkn diri ini jika dngan tidak sngaja kau telah  merasa dikonkong..tpi percyala semua yg aku buat adalah untukmu...












0 comments:

ª